30 dagen zonder klagen Foto: rr

‘30 Dagen zonder Klagen’ genomineerd voor Trends Impact Awards

‘30 Dagen zonder Klagen’, een campagne van de Kontichse Isabelle Gonnissen, is genomineerd voor de tweede editie van de Trends Impact Awards. De awards bekronen bedrijven die met hun projecten een duurzame waarde creëren voor de samenleving.

Sinds vijf jaar zet Isabelle Gonnissen in januari telkens de campagne 30 Dagen zonder Klagen op poten. Haar drijfveer is om de veerkracht bij jong en oud, zowel thuis als op het werk, te versterken. Voor de vijfde verjaardag begin dit jaar lanceerde ze nog het nieuwe gebaar: ‘Doe mee en maak een P, van positieve power’.

Al die positiviteit is ook de jury van de Trends Impact Awards niet ontgaan. Voor de tweede editie van de awarduitreiking op 25 oktober is ‘30 Dagen zonder Klagen’ genomineerd in de categorie Welzijn.

“Een van de vragen die de jury stelde, was ‘Hoe zorg je ervoor dat mensen binnen een bedrijf zich collectief beter voelen?’”, vertelt Isabelle Gonnissen. “Het creëren van de juiste omgeving voor een constructieve en boeiende samenwerking moet absoluut komen van de top van de organisatie”, meent ze. “Het hebben van een positieve mindset en houding is vooral een individuele keuze en daar wil 30 Dagen zonder Klagen zich 100 procent voor inzetten.”

“Deze nominatie toont aan dat campagnes als deze wel degelijk een positief verschil maken in de samenleving. Met de jongste campagne ‘Doe mee en maak een P’ wisten we twee miljoen mensen te bereiken. Al meer dan 30.000 mensen maken deel uit van de 30 Dagen zonder Klagen-community op Facebook en Instagram. ”