Mouth Masks_2

100 miljoen mondmaskers vinden hun weg via DSV

PUURS-SINT-AMANDS – DSV Belgium heeft een ruime ervaring in het transport van farmaceutische producten voor verschillende klanten. Afgelopen weekend heeft DSV Belgium 100 miljoen mondmaskers behandeld, een belangrijke mijlpaal voor DSV Belgium dat veel moeite heeft gedaan om de klanten tevreden te stellen en op die manier een bijdrage te leveren aan het algemene welzijn van alle Belgische burgers.  

“In dit proces onderscheiden we ons door onze klanten te ondersteunen met een sterk lokaal netwerk van bij de start, waarbij we net dat beetje extra doen. Dit betekent ook dat we als coördinator tussen de verschillende productiesites en klanten in België optreden. Zo garanderen we een vlotte verwerking, verifiëren we materiaal, ondersteunen we bij het verkrijgen van de juiste documentatie en export- vergunningen en nog veel meer”, legt Managing Director BELUX, Mohamed Siraj uit.

Volgens Christophe Eulaerts, Sales Director van DSV BELUX  is er door een gecombineerd netwerk van eigen vluchten, charters of deelcharters en een sterke relatie met commerciële luchtvaartmaatschappijen, een betrouwbare oplossing tegen eerlijke marktprijzen ontworpen. “In samenwerking met de afhandelaars op verschillende luchthavens zoals Brussel, Luik en Luxemburg, verwerken we materiaal zo efficiënt en snel mogelijk en bieden we onze klanten aanvullende diensten aan. Het is absoluut noodzakelijk een extra stap te zetten om een echte end-to-end oplossing aan te bieden.”

Sinds de aanvang van de COVID-19 crisis, merkte DSV dat veel van hun klanten problemen hadden om orders bevestigd te krijgen en het vrij te laten geven door de Chinese autoriteiten. Dit resulteerde vaak in extra kosten omdat de deadlines niet werden gehaald. “Door onze ondersteuning bij de coördinatie slaagden we erin om de supply chains af te stemmen op de werkelijke vluchtschema’s en het meest efficiënte resultaat te behalen.  Ons verkoopteam is een expert aan het worden in elk land dat mondmaskers produceert en we houden ons altijd aan onze blauwdruk omdat het een bewezen concept voor succes is.  Op naar de volgende mijlpaal van 200.000.000”, besluit Christophe Eulaerts.