Yontec, gekend voor periodiek onderhoud van industriële installaties, start met een nieuwe dienstverlening. Onder de noemer Yontec Care+ wordt urgente technische ondersteuning aangeboden binnen een afgesproken tijdspanne. “We reageren hiermee op een vraag van onze klanten en zijn meteen de eerste in onze sector om deze service te voorzien”, aldus CEO Davy Jonckers.
Yontec is op enkele jaren tijd uitgegroeid tot één van de marktleiders in industrieel, facilitair en logistiek onderhoud. Technici worden door het bedrijf uitgestuurd om de installaties van klanten op vastgelegde tijdstippen op punt te stellen. “Er is echter een stijgende vraag naar heel flexibele oplossingen die kort op de bal spelen om elk oponthoud in het productieproces meteen in de kiem te smoren”, aldus Davy Jonckers. “Daarom hebben we een formule uitgewerkt waarbij onze technici 24/7 paraat staan om binnen de afgesproken interventietijden ter plaatse te komen.”
“De contracten van Yontec Care+ zijn ideaal voor bedrijven die te klein zijn voor een eigen technische dienst of hun medewerkers niet willen belasten met interventies buiten de normale werkuren. Zo minimaliseren wij de stilstand van de productie, wat zeker in economisch moeilijke tijden een wereld van verschil kan maken”, besluit Davy Jonckers.