Het Genkse facilitaire evenementenbedrijf New Lines doet van zich spreken. Met een aanbod van creatieve communicatiemiddelen gaat zaakvoerder Math Willems een flinke stap verder dan de licht- en geluidsinstallaties die van oudsher tot de core business behoren.
“Sinds kort is ons aanbod inderdaad veel ruimer geworden”, aldus Math Willems. “We gaan vooral voor de creatieve invulling, om bij klanten en bezoekers verwondering op te wekken. Daarbij verplichten we onszelf om telkens verrassend uit de hoek komen. Dat kan alleen met mensen die ‘out of the box’ denken, en laat dat nu precies de sterkte zijn van ons team. Op die manier zorgt New Lines voor de toegevoegde waarde bij elke opdracht.”
Willems geeft enkele voorbeelden: “In de Genkse Shopping 1 hebben we hoekjes ingericht waar bezoekers trendy foto’s van zichzelf kunnen maken voor hun Facebook- of Instagramaccount. Een enorm succes, al zeggen we het zelf.” Of nog: de betonnen schepen langs het kanaal, waarmee in opdracht van De Vlaamse Waterweg de binnenvaart wordt gepromoot. “We hebben ook Love The Summer van het beachhouse van Q-Music gedaan. En de graancirkels bij Tommorowland zijn van onze hand. Voor Jim Mobile hebben we dan weer het interactieve spel ‘Spank the pony’ uitgewerkt. Hilarisch en razend populair bij studenten. Om maar te zeggen dat het echt wel heel breed kan gaan”, besluit Math Willems.
CN