Bottelaar en distributeur van drinkwater Sipwell lanceert een charme-offensief naar Limburgse ondernemingen. “Ondanks het feit dat we pionier en marktleider zijn in ons segment, is onze naambekendheid op de B2B-markt wat in het water gevallen”, zegt Maxime Van Rompaey. “Met gerichte marketingacties, zoals op Corda Campus, willen we het tij keren.”
Afgelopen donderdag palmde Sipwell de Corda Campus in. Alle bedrijven kregen een bezoekje en werden uitgenodigd voor een groots event in het hart van de campus. Met diverse ludieke en informatieve aandachtstrekkers werd het publiek gesensibiliseerd voor het gebruik van gekoeld water op de werkvloer. “Gezien de verhoogde aandacht voor duurzaamheid, zit het gebruik van hervulbare koelers op het werk, in de lift”, weet Maxime Van Rompaey. “Bovendien speelt gezondheid een grote rol. Mensen die veel water drinken, blijven energiek en presteren beter. Dat besef groeit gestaag. We maken van die trends gebruik om ons merk in de B2B-omgeving verder op de kaart te zetten. Zeker in Limburg is er nog werk aan de winkel. We hebben nochtans een depot in Diepenbeek van waaruit we heel snel de lokale markt kunnen bedienen.”
Sipwell koppelt een commerciële actie aan het marketingverhaal. Wie nu intekent voor een abonnement krijgt de hele zomer lang gratis water op kantoor. Het zal nodig zijn met de hittegolf in het verschiet…