werfgazet kopie

Bondig leesvoer voor bouwvakkers

Mooie vrouwen, bier, snelle wagens en een spraakmakende tattoo: het zijn maar enkele onderwerpen van de Werfgazet, een krant die het Hasseltse communicatiebureau Dmotion zopas heeft gelanceerd. Het doel is Limburgse bouwvakkers van leuke én nuttige informatie te voorzien tijdens de rit naar de werf of bij de schaft.

Dmotion staat letterlijk voor 2 dames in beweging. Heidi Wijgaerts en Diana Pirard leveren al jaren ondersteuning aan bedrijven voor hun reclame- en communicatiecampagnes. “Een aanzienlijk deel van onze klanten situeert zich in de bouwsector”, aldus het duo. “Een typische mannenwereld, waarin wij zorgen voor de ‘female touch’.”

“We kregen wel vaker de vraag om ook eens een publicatie te lanceren voor de werknemers van de bouwsector”, zeggen Heidi en Diana. “Zo is het idee van de Werfgazet ontstaan. We brengen een selectie van licht verteerbare nieuwtjes en weetjes. Het zijn zowel verhalen over collega-bouwvakkers als meer algemene items die iedereen op de werf wel weet te boeien. De bedoeling is dat ze tijdens de rit van of naar de werf, tijdens de middagpauze of thuis even kunnen ontspannen. Dat er duidelijke een behoefte aan is, bewijst ook de grote belangstelling van onze partners, die zich maar al te graag aan dit publiek willen presenteren.”

De Werfgazet van Dmotion wordt 4 keer per jaar gratis bij de Limburgse bouwbedrijven verspreid op 15.000 exemplaren.