Hoog is de andere boeg waar Omer Wijnants (bedrijfskleding Biest) en Arto Drescig (A-communication) het ondernemerschap over gooien. Aanvullend op hun huidige activiteiten zijn ze samen gestart met een totaal nieuwe formule. OAK Concepts is een handel in voornamelijk koffie en thee, maar ook in olie, jam, keukenbenodigdheden en tientallen andere voedingswaren en materialen. “Eigenlijk zijn we een lifestyle-label waarmee we producten aanbieden die eenvoud, schoonheid, kwaliteit en vakmanschap met elkaar gemeen hebben”, legt Wijnants uit. “We willen hiermee terug naar de roots van het pure genieten. Een tegengewicht aan het hectische leven, dat je terugvindt in wereldsteden als New York, Parijs of Londen.”
De eigen koffie- en theelijn wordt het speerpunt van OAK Concepts. Die wordt aangevuld met complementaire producten, onder eigen merknaam of van derden. Zo biedt OAK Concepts in de webshop het voedingsmerk van de Franse sterrenchef Niclolas Vahé aan. Binnenkort komen daar ook interieuraccessoires, verzorgingsproducten en andere spullen bij.