Ja, we hebben opnieuw ‘een straf boekske’ voor u in elkaar geknutseld. In het nieuwe nummer van Made in Limburg Magazine staan (al zeggen we het zelf) veel interessante achtergrondverhalen uit de Limburgse ondernemerswereld. Het hele magazine kunt u gratis lezen via de app, via de webreader op deze site of per apart artikel. De links vindt u telkens in onderstaand overzicht van de inhoud:
– Beginnen doen we traditioneel met een overzicht van de 5 meest gelezen artikels op Made in Limburg van de voorbije maand.
– De coverfoto is van Seydi Tekin, een rasechte Limburger die vanuit het niets zijn keten Betcenter uit de grond stampte. Een inspirerend verhaal van onze CEO Binnenstebuiten.
– Hoe zou het zijn met Joël Stockmans, de voormalige Big Boss van Unizo Limburg en andere godvruchtige genootschappen? Goed zo blijkt, want net nu start hij voor het eerst zelf als ondernemer…
– Het ene kind moest ze afgeven, het andere werd vlak daarna geboren… Ruth Janssens zag haar beloftevolle onderneming Small Teaser stranden, maar staat na een korte rouwperiode opnieuw recht: Met Vallen en Opstaan.
– New Kid on the Block, zo heet onze rubriek waarin we op een atyische manier een knappe start-up in de kijker plaatsen. Deze keer geeft Kim Castro van social media-expert Blue Zoo een nuchtere inkijk.
– In zijn zoektocht naar ondernemers met een glas in de hand, hield onze fotograaf halt bij Financieel Forum Limburg. Wie na deze informatieve avond voor vrolijkheid zorgde op de aansluitende receptie: dat zie je hier!
– In Spraakmakend bespreken we de 5 Limburgse vzw’s die sinds de nieuwe wet van 1 mei vorig jaar failliet werden verklaard. Een wandelclub, een eventbureau,… Er hangen vaak spectaculaire verhalen aan vast!
– In Ik vraag het aan… komt onze baas Dominic Stas aan bod. Niet omdat wij opslag willen, wel omdat Stijn Meuris hem een vraag heeft gesteld. En die gaat over u als digitale nieuwsconsument.
– Een rommelkot kan het bureau van Carlos Jorissen nog niet zijn, want hij zit er nog maar een paar weken. Zo moet het truitje van Kevin De Bruyne nog tegen de muur worden gehangen. Dit is Den bureau van de CEO.
– Twee jaar geleden had P-Laser van Jean Claude Philippron nog geen enkele klant. Dit jaar hopen ze een omzet van 9 miljoen te draaien. Dankzij een toevalstreffer, want een You Tube-filmpje van onze Verborgen Parel werd intussen al 4,4 miljoen keer bekeken…
– In de rubriek Out of Office komt u dingen te weten over een collega-ondernemer die u beslist nog niet wist. Wat kan Lode Colson het beste koken? En wat is zijn droomwagen? Bijvoorbeeld.
– Wist je dat… Het beste idee dat de voorbije maand werd gelanceerd om ondernemers te helpen groeien, werd gelanceerd door een journalist van dit magazine? Lees dan onze column.
Over een maand zijn we er weer met een verse lading spectaculaire verhalen!