Dorien Aerts, tot dusver marketingverantwoordelijke bij Mobile Vikings, maakt de overstap naar Microsoft. Daar zal ze de marketing en communicatie gaan verzorgen voor het kmo-departement van de multinational. “Ik ben nu helemaal klaar om de stap te zetten naar een internationale, grotere organisatie, die bovendien volop in beweging is. Ik kan niet wachten om bij te leren van de vele getalenteerde mensen bij Microsoft en om zelf mijn steentje te helpen bijdragen aan het bedrijf,” vertelt Dorien Aerts.
In dezelfde sector gebeurde nog een opmerkelijke transfer. Loriana Allegrezza, die net als Dorien Aerts ook een verleden heeft bij Concentra, hangt de schoenen bij KRC Genk aan de haak, en wordt marketing en communicatieverantwoordelijke bij La Bottega. Loriana was, net als Dorien, 3 jaar actief bij haar vorige werkgever. Bij KRC Genk stond ze in voor de business seats en sponsoring. Bij La Bottega, de schoenen en kledingzaak van Karine Valy, gaat ze het vernieuwde concept van 2.000 m² ‘Luxury Lifestyle Shop’ in de markt zetten.