“We hebben de coronacrisis met vlag en wimpel doorstaan. Met eerst een organische groei van 20% in 2020, komen we een jaar later zelfs uit op 45%. Een spectaculaire stijging, die we in de komende jaren willen aanhouden. Voor dit jaar (2022) mikken we op +50%, wat ons zou brengen naar een omzet van 210 miljoen. Binnen drie jaar willen we tot de top tien van de uitzendkantoren behoren.”
De strategie om die ambitie waar te maken, is alvast uitgetekend. “Momenteel tellen meer dan 40 kantoren in België, maar de limiet is nog lang niet bereikt”, aldus nog Frank Vliegen. “Het doel is om maandelijks een nieuw kantoor te openen en tegen eind dit jaar uit te komen op 46 vestigingen. Na de verovering van Vlaanderen hebben we onze zinnen gezet op Brussel en Wallonië.”
En de volgende stap? “Nederland veroveren”, klinkt het resoluut. “We hebben in 2021 enkele uitzendbedrijven in Nederland overgenomen, wat het totaal brengt op vijftien kantoren. We zijn ook daar de snelste groeier in de categorie tot 150 miljoen euro omzet. Via acquisities willen we de resterende blinde vlekken invullen. Daarbij kijken we ook naar grotere spelers. Want het moet vooruitgaan”, besluit Vliegen.