Imago is een seizoensgebonden lifestylemagazine dat adverteerders een forum biedt te midden van de redactionele bijdragen. Na 35 jaar kiezen uitgevers Jan Tuerlinckx en Martine Colon voor hun welverdiend pensioen en dragen ze het blad over aan Peter Timmermans (voormalig schepen in Houthalen-Helchteren) en vennoot uit ‘de Vlaanders’ Patrick Bollaert.
De nieuwe uitgevers zitten vol enthousiasme en passie om Imago als goede huisvaders verder uit te bouwen. “Het medialandschap evolueert heel snel en daar willen we met Imago op inspelen”, stelt Timmermans. “We willen dit product nog sterker, nog beter, nog bekender maken, en dit van aan de kust tot in het uiterste punt van Limburg.”
De printversie van het magazine blijft de basis, maar ook de digitale behoeftes van de partners zullen ingevuld worden. “Om die reden in een nieuwe website in volle opbouw”, besluit Peter Timmermans.
Wij zijn er van overtuigd dat ons enthousiasme en onze passie ook merkbaar zullen zijn in ons magazine, kortom, IMAGO is klaar voor de toekomst.