Met de start van november is ook de actiemaand van Limburgse bedrijven voor het goede doel op gang gefloten. Onder de titel Collega’s voor Kinderen voeren werknemers allerlei leuke acties uit die geld opleveren ten voordele van kansarme kinderen. Bedrijven die op deze manier de teamgeest willen aanscherpen, krijgen een menu van mogelijkheden aangeboden door Een Hart voor Limburg. Ook in coronatijden!
KEIsolidair, zoals het initiatief vroeger heette, is intussen uitgegroeid tot een hele maand boordevol initiatieven van bedrijven die vanuit hun visie op Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, een waardevolle bijdrage willen doen. Traditioneel tonen werknemers van ondernemingen als Mathieu Gijbels, Carglass, KBC, Hoenger en tientallen anderen zich van hun meest creatieve zijde om een inspanning te doen.
Om samen de handen uit de mouwen te steken, is het nog even wachten tot corona de wereld uit is. Vandaar dat Een Hart voor Limburg een reeks van ideeën heeft uitgewerkt die ook in deze bizarre tijden kunnen uitgevoerd worden. En dat is nodig, want door de crisis wordt de nood aan ondersteuning van de minderbedeelden in de maatschappij alleen maar groter.
Alle info over deze solidariteitsmaand én over alle andere initiatieven van Een Hart voor Limburg, is terug te vinden via deze link. Ben je gezond en kom je goed rond? Zolang je leeft, telt wat je geeft!