Verjaren doen we natuurlijk allemaal wel eens, maar allround marketing- en communicatiebureau Kingfisher heeft er een bijzondere editie opzitten. Ter gelegenheid van het 15-jarig bestaan werd een uniek klantenevenement opgezet. Na een feestelijke receptie in de kantoren volgde een inspirerende workshop, waarin de belangrijkste trends en uitdagingen op vlak van marketing werden aangegeven. Wist je bijvoorbeeld dat 88% van de consumenten zich baseert op online reviews, of dat een sterke socialemediastrategie je merkherkenning verhoogt tot 62%?
Na de workshop werd het gevolg uitgenodigd bij Peppe in La Botte voor een culinaire beleving van topniveau. Als surprise act werd de Limburgse mentalist Piet Kusters opgevoerd, die samen met een collega, voor verbijstering en hilariteit zorgde.
Niet alleen de klanten, maar ook de medewerkers van Kingfisher Marketing werden voor de viering in de watten gelegd. Stichter en zaakvoerder Tamara Bergmans had voor het hele team een vliegtuigticket naar Sicilië klaar liggen. Daar werden de toekomstplannen gesmeed om de volgende 15 jaar volgens het principe ‘work hard, play hard’ verder te zetten…