Al voor het zevende jaar op rij zet VKW Limburg een grootschalige imagocampagne op om het ondernemerschap in onze provincie te promoten. Het doel is om iedereen duidelijk te maken dat onze bedrijven welvaart voor iedereen creëren, en de inspanningen van de ondernemers op dat vlak, naar waarde moeten geschat worden. In de volgende 4 weken zullen VKW Limburg en de honderden bedrijven die de actie steunen als ‘ambassadeur’ de slogan Ondernemen versterkt Limburg zoveel mogelijk uitdragen. Dit gebeurt via grote spandoeken, affiches, stickers op lijnbussen, een website, gadgets en ander promomateriaal.
Voor de verspreiding van de boodschap en de financiële inbreng, kan VKW Limburg rekenen op 10 partnerbedrijven en op de steun van Europa en de Provincie. Voor het grote publiek is er ook een wedstrijd aan de actie gekoppeld, waarmee reischeques en wellness-arrangementen te winnen zijn.
Aansluitend aan de lancering overhandigde VKW Limburg ook aan de Limburgse sociale partners – werknemersorganisaties ACV en ABVV en werkgeversorganisaties UNIZO-Limburg, Boerenbond en VOKA-Limburg – een ‘Ondernemen versterkt Limburg’-taart om hen te informeren en mee te betrekken.