“Het is vanuit onze expertise en ervaring in marketing én sales dat we met dit bedrijf zijn gestart”, zeggen Stef Stockmans en Amelie Vandenhoudt. “We ondersteunen bedrijven in hun marketing, maar telkens met de sales in het achterhoofd. Dit is een belangrijke meerwaarde die we kunnen bieden.”
Het jonge bedrijf richt de pijlen vooral op social media. “We verzorgen voor onze klanten het social media management, zetten actieve brandingcampagnes op en creëren de content die hen in de kijker plaatst. We kiezen qua stijl altijd voor iets pittig, iets met karakter. Het is geen optie om alledaagse, doorsnee toepassingen op te leveren. We werken vanuit de visie en missie van de klant en creëren dan een concept met concrete impact, met directe toegevoegde waarde. Zo willen we het verschil maken, dus niet volgens het principe van uurtje-factuurtje.”
Het nieuwe bedrijf is gevestigd in Leopoldsburg en heeft meteen een sterke start genomen. “In 2025 brengen we zeker de motor op volle toeren”, klinkt het vastberaden.