Het is tussen toppers als Media Markt, Corendon, Lola Liza of Ikea dat er ook een aantal minder gekende namen een finaleplaats bij de Becommerce Awards hebben afgedwongen. Zo ook Mamzel, het cadeautjesconcept van Kim Severy dat vorig jaar nog met 2 prijzen aan de haal ging.
Een andere naam bij de genomineerden, meer bepaald in de categorieën Best Concept Award en Beste Kleine Webshop, is Huis van de Geuze, een Vlaams-Brabants platform dat streekproducten uit het Pajottenland en de Zennevallei aanbiedt. Geen Limburgse onderneming dus, maar… de webshop en de volledige technologie daarrond komt uit de koker van BNS HybrIT, het bedrijf van Bart Bylemans dat vanuit Alken innovatieve digitale oplossingen maakt. Ook dochteronderneming HostYou werkte mee aan het project.
“Onze samenwerking met Huis van de Geuze resulteerde in een moderne, efficiënte webshop die voldoet aan de nieuwste Europese regelgeving”, stelt Bylemans. “Naast de hoge standaard qua gebruikerservaring, beschikt deze webshop over geavanceerde automatisering van de administratieve processen, geïntegreerde facturatiesystemen en real-time voorraadbeheer. Andere criteria die tot onze nominatie hebben geleid, zijn de veiligheid en betrouwbaarheid om online te winkelen bij Huis van de Geuze.”
De zaakvoerder is dan ook in zijn nopjes met de erkenning. “Een mooie beloning voor het harde werk en de toewijding die ons team in dit project heeft gestoken. We zijn trots op de samenwerking en blij dat onze oplossingen bijdragen aan hun succes.”
Op 7 november wordt bekendgemaakt wie van de genomineerden met de hoofdprijzen aan de haal gaat.