Druk, druk, druk… Je kent dat. Zeker de jonge moeders met een veeleisende job. Ondertussen moeten ze ook nog kunnen meepraten over de laatste trends op vlak van lifestyle, mode, verzorging, voeding en reizen. Maar de tijd ontbreekt om alle blogs, tv-programma’s, boekjes en andere media hierover te doorworstelen. En dan?
Dan start je een eigen platform waarop al deze informatie handig wordt gebundeld. Dat is alvast het idee van Annelies Wynants en Sally Schorpion, twee Limburgse vriendinnen die beiden de noodzaak van zo’n platform aanvoelden. Met hun achtergrond in de media, verzorgen ze zelf de content op Cizzo.
“Aanvankelijk was Cizzo een regionaal printmagazine dat exclusief bij de kappers verdeeld werd, maar vanwege de vele positieve reacties wordt het nu nationaal en online voortgezet”, vertelt Sally. “We vullen de informatie over de laatste trends aan met boeiende interviews met inspirerende vrouwen, bijdragen van ‘guest bloggers’ en handige tips en tricks die het leven leuker en eenvoudiger maken. Wij vinden het erg leuk om mee bezig te zijn, en gezien de eerste reacties, valt het bij onze doelgroep erg in de smaak. Goed begonnen is half gewonnen!”