Neardeal is de naam van een gloednieuw platform dat enkele dagen geleden vanuit Paal-Beringen werd gelanceerd. Ondernemers Andy Verbunt en Axel Segers (links op de foto) zien hiermee een einde komen aan 1,5 jaar van intens brainstormen, programmeren en verfijnen van hun tool om de promoties van handelaars tot bij hun (potentiële) klanten te brengen.
“Met Neardeal wensen wij in te spelen op de echte noden van de handelaar,” aldus beide software-architecten. “Via het Neardeal-platform kan de handelaar in realtime adverteren. Hij bepaalt zelf wanneer een bepaalde promotie zichtbaar wordt bij klanten die in de directe omgeving vertoeven. Via onze app, die gebaseerd is op geolokalisatie, krijgt een winkelende bezoeker de deals binnen van de handelszaken die vlakbij liggen. Op die manier is de drempel laag om even de winkel binnen te gaan en van de promotie gebruik te maken.”
Neardeal wil hiermee winkeliers ondersteunen die te lijden hebben onder het succes van e-commerce, en meer klanten in hun zaak willen lokken. “En we gaan nog een stapje verder,” aldus Andy Verbunt en Axel Segers. “De handelaar kan ook promoties aanmaken in bepaalde tijdsperiodes en inspelen op pieken en dalen. Zo kunnen er extra interessante kortingen worden aangeboden op momenten dat het wat kalmer is.” Neardeal is te downloaden via de Play-store en de App-Store.