Sam Conings en Filip Hellings heten ze. Twee jonge creatievelingen die letterlijk tussen pot en pint het idee hebben opgevat om een bureau in videomarketing op te richten. Een half jaar verder kunnen ze met hun Hillview Video al uitpakken met stevige referenties.
“We zaten op een avond samen iets te drinken bij Westpunt en beslisten daar om onze krachten te bundelen”, zegt Sam Conings. “Filip, die als autodidact via YouTube geleerd heeft om video’s te maken, zou instaan voor de technische productie, terwijl ik zou meedenken over de marketingconcepten achter die video’s.” Op die manier ging Hillview Video van start in november 2017.
“Initieel richtten we ons op reclamebureau’s en kmo’s uit Limburg, maar intussen werken we ook voor multinationals als Nestlé en Warner Music”, aldus nog de mede-zaakvoerder. “We maken een breed aanbod van video-content, zoals social media-campagnes, aftermovies, testimonials, bedrijfsvideo’s, animatievideo’s, enzovoort. Intussen werken we vanuit C-mine Crib met een team van 4 mensen. Voor de nabije toekomst zoeken we nog studenten en freelancers die samen met ons willen bouwen aan dit mooie verhaal.”