Plug.In Office, zo heet het nieuwe bedrijf dat Nele Seys zopas heeft opgestart. De zaak biedt kmo’s en zelfstandigen ondersteuning in personeels- en loonadministratie, boekhoudkundige administratie en office management.
“Heel wat bedrijfsleiders hebben een broertje dood aan de administratie die er komt kijken bij het runnen van hun zaak”, vertelt ze. “Meestal ’s avonds komt er nog een berg facturatie, personeels- en loonadministratie bovenop de ‘normale’ dagtaak. Bovendien is de wetgeving complex en voortdurend aan veranderingen onderhevig. Vandaar dat tal van ondernemers dit takenpakket liever uitbesteden aan een specialist.”
Plug.In Office speelt daar graag op in. “In ons concept zijn we minstens 50% van de tijd aanwezig in het bedrijf zelf, en voeren we de overige taken bij ons op kantoor uit”, zegt Nele Seys. “Klanten kunnen dus hun vragen stellen tijdens de halve of hele dag dat wij aanwezig zijn, maar ook op andere momenten staan we ter beschikking. Ze pluggen dus in op onze dienstverlening wanneer ze daar nood aan hebben. Vandaar de naam: Plug.In Office.”