Handelaars en klanten wisselen tussen de ondertekening van de bestelbon en de definitieve oplevering van het project, heel wat informatie uit. Eer bijvoorbeeld een nieuwe keuken tot in de puntjes is afgewerkt, moeten er heel wat documenten, telefoontjes, e-mails en Whatsapp-berichtjes doorworsteld worden. Geen wonder dat het al eens kan mislopen in de communicatie en dit tot grote frustratie van beide partijen. CBridge (gevestigd op Corda Campus in Hasselt) heeft daar nu de oplossing voor gevonden: een digitaal platform waarmee elk contact tussen klant en verkoper perfect wordt gestroomlijnd.
En: het gaat goed met de onderneming van Kris Soogen en Michaël Ceunen. Het aantal klanten en de waardering voor het product nemen nog steeds toe. De ambitieuze zaakvoerders willen ook hun geografische aanwezigheid uitbreiden. Daarom gaan ze nu de Nederlandse prospects overtuigen, met in de eerste plaats, de handelaars in interieurafwerking en keukens. Ook installateurs van zonnepanelen en aannemers hebben veel baat bij de toepassing van CBridge.
Grote groeiambitie
“Het gaat ons wat te traag. Het gaspedaal moet ingeduwd worden”, klinkt uit de mond van Kris Soogen. We zijn klaar om Nederland te veroveren! En daar hebben we volk voor nodig. Wie mee aan de kar wil trekken om over de grens potten te breken, mag zich zeker aanmelden.”
“Daarnaast willen we de app en het platform ook voor onze huidige klanten blijven ontwikkelen. We luisteren heel goed naar de huidige gebruikers en verwerken hun ideeën en feedback meteen om onze technologie te optimaliseren. Ook daar hebben we nieuwe mensen voor nodig. Er mogen meteen 5 extra collega’s aan de slag.” Een voorbeeld van zo’n vernieuwing is dat CBridge nu draait op alle digitale toestellen, en dus niet alleen via smartphones en tablets te raadplegen is, maar ook via laptops en vaste computers.
Michaël Ceunen vult aan: “We merken dat onze klanten graag met CBridge werken omdat ze volledig ontzorgd worden. Wij gaan daar telkens een stapje verder in. Zo beheren we voor een aantal handelaars en aannemers hun sociale media, zodat ze nog meer de handen vrij hebben om zich op hun corebusiness te focussen.”