SasaTime, de leverancier van gezonde lunches op kantoor, houdt ermee op. Met die verrassende boodschap zijn zaakvoerders Kim Severy en Gert Cielen zopas naar buiten gekomen. “De kracht en de intensiviteit geraakte op”, aldus de boodschap aan de trouwe klanten.
SasaTime is een concept dat werd uitgedokterd door doorwinterde ondernemers, die een gat in de markt zagen van gezonde lunches. De wraps, broodjes, salades en desserts konden ’s morgens besteld worden en stonden ’s middags gratis geleverd in de bedrijfskantine.
“Wij hebben nu, na een behoorlijke emotionele ‘overweegtijd’, besloten om de activiteiten van SasaTime stop te zetten”, aldus Kim Severy. “De onuitputtelijke energie die we staken om iets nieuws op de markt te brengen, werd dag na dag vertaald in steeds meer nieuwe klanten en steeds weer een enorm hartverwarmend applaus. Maar, de kracht en intensiviteit waarmee je zo een baby wil groot brengen, geraakt op als er geen zicht is op ook een soort van ‘beloning’.”
De initiatiefnemers blikken terug op vele mooie momenten en bedanken tot slot hun klanten. Ze hebben zelf nog uitdagingen in andere professionele bezigheden.