mayerline sint-truiden

Sint-Truiden pronkt met eerste Mayerline 2.0

Modemerk Mayerline, onderdeel van de JBC-groep uit Houthalen-Helchteren, heeft in Sint-Truiden zijn allereerste concept store geopend. Zowel de collecties als de inrichting van de winkel zijn door de teletijdmachine gegaan om te voldoen aan de eisen van de hedendaagse dames.

Het mag gezegd: Mayerline had voor de toetreding tot JBC-groep een lichtjes bestoft imago. Dat was nochtans prima voor de doorgaans iets oudere klanten die op zoek waren naar een klassieke outfit. Maar (de gekende) Mimi Lamote, CEO van Mayerline, heeft het geweer van schouder veranderd door een vernieuwende wind door deze bedrijfstak te jagen. “Deze nieuwe boetiek in Sint-Truiden straalt uit waar de vernieuwing van het merk Mayerline vandaag voor staat: eigentijdse Belgische collecties met hoogwaardige materialen”, zegt ze.

Het DNA van Mayerline heeft Mimi Lamote doorgetrokken naar de uitwerking van het nieuwe winkelconcept. “Hier geldt hetzelfde als voor de kleding: kwaliteitsmaterialen van Belgische makelij, warme kleuren en een hedendaagse look & feel.”

Dit is nog maar het begin, waarschuwt de CEO: “Mayerline steekt zijn ambities niet onder stoelen of banken. We willen vooruit en de klanten moeten dat zien en voelen.”