Schermafbeelding 2024-06-11 om 17.04.54

Schwung klinkt ondernemers als muziek in de oren

Jasper en Willem Lambrechts, tweede generatie van het Hasseltse evenementenbureau Cocomo, pakken uit met een unieke productie: Schwung is een klassiek concert met herkenbare melodieën, een beetje te vergelijken met Night of the Proms, maar dan in openlucht. Speciaal voor ondernemers en andere VIP-genodigden hebben ze een 'fluisterdeck' geïnstalleerd, waar de melodieën van de artiesten gecombineerd worden met zakelijke besprekingen. Moet als muziek in de oren klinken van ondernemende Limburgers die nu vrijdag op een aangename manier de zware werkweek willen doorspoelen... "En ja, er zijn nog énkele tickets", laat Jasper weten.

Cocomo werd opgericht door Bert Lambrechts en Lut Wyers. Het bedrijf heeft in de loop der jaren honderden succesvolle events opgezet, van kleinschalige bijeenkomsten tot massaspektakels met duizenden bezoekers. Daarnaast werd ook het nevenbedrijf Identify.me opgericht, dat zich specifiek richt op de afstemming van de merkstrategie op de organisatiecultuur.

Intussen is de tweede generatie al stevig ingeburgerd bij Cocomo. Zowel de bestaande als nieuwe klanten worden door Jasper en Willem Lambrechts begeleid voor spraakmakende feesten, teambuildings, corporate events, enzovoort. Daarnaast legt het jonge duo ook eigen accenten, met de organisatie van eigen producties. Zoals Schwung, een klassiek concert in openlucht, opgeluisterd door een 50-koppig symfonisch orkest en tal van getalenteerde solisten uit eigen streek. Het programma is toegankelijk voor een groot publiek door de bewerkingen van gekende pop-, rock- en andere klassiekers die in een klassiek kleedje zijn gestopt.

Speciaal om ondernemend Limburg aan te spreken, heeft de organisatie nu ook een VIP-deck geïnstalleerd. Er zijn formules uitgewerkt die ontmoetingen tussen zakelijke gasten mogelijk maken. “We zijn bijna volledig uitverkocht, er resten ons nog een handvol tickets“, zegt Jasper Lambrechts. “In alle formules kunnen er nog wel enkele mensen bij. Dus, wie vrijdag (14 juni) zin heeft in een unieke beleving, kan via onze website of zelfs nog aan de kassa de laatste plaatsen bemachtigen.”

Er zit duidelijk Schwung in de nieuwe generatie…