Rotte spotjes van ASAP schoppen het tot Cannes

Het Limburgse hr-dienstenbedrijf ASAP uit Genk mag ons land vertegenwoordigen op de ‘Oscars van de Creatieve Communicatie’. Van 16 tot 22 juni vindt in het Zuid-Franse Cannes immers het International Festival of Creativity plaats, waar de leukste reclameboodschappen vanuit de hele wereld bekroond worden. Een Belgische jury heeft als nationale inzending gekozen voor een reeks radiospots van ASAP, onder de noemer ‘het leven is te kort voor een rotjob’.

radiospotsimgHet gaat om Nederlandstalige en Franstalige spotjes waarin de ontevreden werknemers zingen over hun rotjob. Als conclusie komt naar voor dat wie een rotjob heeft, eens moet gaan kijken op de website van ASAP. “De spots hebben hun doel niet gemist, aangezien in de periode dat ze op de radio waren, het aantal ingeschreven kandidaten voor interimwerk aanzienlijk is gestegen,” zegt CEO Joris Peumans. “Leuke spots kunnen dus ook efficiënt zijn.” Op 19 juni worden de awards voor radioreclame uitgereikt.

Je kan één van de spotjes beluisteren door te klikken op deze link.

Wil je alle spots uit de campagne beluisteren, kan je ze vinden via deze link.