Acteur Jamie Foxx is één van de eerste klanten van Odette Lunettes, het brillenmerk dat actrice-presentatrice Eline De Munck recent heeft opgericht. Wie mee de pluimen op zijn hoed van het prille succes mag steken, is de Limburgse designer Roel Vandebeek, die de presentatiematerialen voor De Munck in elkaar knutselde.
Eline De Munck is hot. De populaire BV verzilvert die status met de start van haar ondernemerscarrière. Naast een kledinglijn, heeft ze met Odette Lunettes een brillenmerk in het leven geroepen. En zoals dat past voor een ambitieuze zelfstandige, moeten de producten een professionele uitstraling hebben. Daarvoor ging De Munck aankloppen in Maasmechelen, waar productdesigner Roel Vandebeek creatieve hersenspinsels in mooie, functionele ontwerpen vertaalt. Voor Odette Lunettes maakte hij een hippe brillendoos en een bijpassende display, waarmee Eline De Munck ‘hoge ogen’ gooit…
“Toen we met Roel samenzaten werd het meteen duidelijk dat hij conceptueel en buiten het kader denkt”, vertelt de actrice. “Exact wat we nodig hadden! Bovendien heeft hij tonnen ervaring en viel er op dat vlak voor ons – als jonge starters – ook veel te leren. Na heel wat pingpongen en brainstormen kwamen we op een totaalconcept dat ons op veel vlakken vooruit kon helpen. En het werkt. We krijgen ontzettend veel leuke feedback op onze presentatie. Dus dank je wel, Roel, voor de visie en vakmanschap!”