rigorgeous 3

Rigo benoemt er twee als co

RiGorgeous, het snel groeiende beautybedrijf van de Hasseltse ondernemer Caroline Rigo, zal vanaf januari 3 CEO's tellen. Naast de oprichter mogen huidig CFO Katrien Dierickx en retailexpert Bie Buelens de titel van CEO bij RiGorgeous op hun naamkaartje bijschrijven. Het bedrijf boven make-upmerken Cent Pur Cent en i.am.klean, Blush Academy en de Café Beauté-conceptstores, is één van de enige in België waar 3 vrouwelijke CEO's de lakens uitdelen.

Vrouwen aan de top bij RiGorgeous, want vanaf januari deelt Caroline Rigo haar functie als CEO met huidig CFO Katrien Dierickx en retailexpert Bie Buelens. Die laatste was voordien onder meer actief bij RetailDetail en bij modeketen E5.

“Met Bie erbij is onze puzzel compleet en kunnen we samen verder groeien”, stelt Caroline Rigo. “Binnen dit team legt Bie de focus op alles wat te maken heeft met onze klanten, waardoor ze overschrijdend werkt over alle divisies. We zijn erg blij met haar komst. Naast haar hartverwarmende, innemende persoonlijkheid, heeft ze massa’s ervaring waar we allemaal veel van kunnen leren.”

Bie Buelens (58) staat te popelen om de nieuwe uitdaging aan te gaan. “Door de warme gesprekken met Caroline en haar team heb ik ontzettend veel zin om mijn jarenlange ervaring binnen de retail, maar ook met het aansturen en coachen van mensen te delen. Dankzij de standvastige, solide basis zijn er heel wat uitdagingen en mogelijkheden om op een organische manier het verhaal verder te laten groeien. Mijn eerdere betrokkenheid is zeker een voordeel, maar ik ga de komende weken wel de tijd nemen om iedereen in het team beter te leren kennen zodat we samen de nieuwe plannen op korte en lange termijn succesvol kunnen uitvoeren”, zegt Bie Buelens enthousiast.

En dat alles bij de afsluiting van een succesvol jaar voor RiGorgeous. “We hebben veel mijlpalen bereikt, met de 1000ste apotheek die weldra onze producten zal aanbieden, de succesvolle lancering van de mannenlijn Cent Pur Cent Homme, het uitverkochte KabukiFest, een exclusieve make-upcollectie met het Belgische kledingmerk CKS en de eerste internationale stappen… Qua cijfers is het nog even wachten, maar het ziet er wel naar uit dat we onze doelstellingen ruim gaan overschrijden, en daar zijn we bijzonder trots op. In Nederland zetten we versneld stappen en in Wallonië zijn we definitief doorgebroken. You ain’t seen nothing yet”, besluit ze strijdvaardig.