“Wij beseffen heel goed dat het essentieel is om AI te integreren in de bedrijfsstrategie”, zegt de zaakvoerder van Creatic Digital Agency. “Niet alleen voor onszelf, maar vooral om onze klanten mee te laten profiteren van deze technologie. “Het is immers zo dat deze nieuwe technologie, die inspeelt op een massa aan verzamelde data, toelaat om snel een uitzonderlijk competitief voordeel te kunnen opbouwen in de markt.”
Enter: Robbie. “Dit is het resultaat van maandenlang intensief onderzoek en ontwikkeling bij Creatic”, legt Rob Cuijvers uit. “Deze tool ondersteunt het team van marketingexperts 24/7 bij het monitoren, optimaliseren en verbeteren van campagnes. En dit binnen het beschikbare marketingbudget.”
In eerste instantie zal Robbie het team van Creatic achter de schermen ondersteunen, maar binnenkort zal hij ook rechtstreeks toegankelijk zijn voor klanten. “Al geloven we niet dat de robot de menselijke creativiteit zal vervangen”, aldus nog Cuijvers. “We zijn ervan overtuigd dat juist de combinatie van AI, data-driven inzichten én menselijke creativiteit de campagnes onderscheidend maakt.”