De Provinciale Ontwikkelingsmaatschappij (POM) wordt minstens een jaar lang structurele partner van Made in Limburg. “Omdat we via Made in Limburg onze doelgroep het best bereiken”, zegt directeur Frank Zwerts van de POM, het socio-economische beleidsorgaan van onze provincie.
Het is de eerste keer dat een ‘overheidsinstelling’ één van de 8 partners wordt van Made in Limburg. “Misschien onverwacht, maar voor ons is dit een perfecte match”, zegt de nieuwbakken directeur Frank Zwerts van POM Limburg. “Onze doelgroep is ‘vaste klant’ bij Made in Limburg. Daarom is het interessant om onze dienstverlening via dit kanaal onder de aandacht te brengen. En bovendien slaagt Made in Limburg erin om complexe economische of financiële materies op een begrijpbare manier te vertalen naar de lezers. Daar zijn wij niet zo goed in”, aldus Frank Zwerts.
Ook gedeputeerde voor Economie en POM-voorzitter Erik Gerits zit op die golflengte. “Made in Limburg is de belichaming van de nieuwe digitale communicatie, zoals Facebook, Twitter en LinkedIn dat zijn op wereldschaal, maar dan gericht naar ondernemend Limburg. Het is evident dat dit voor ons een zeer efficiënte communicatietool is”, aldus Gerits.
Dominic Stas, directeur Mediahuis Limburg, is verheugd over de samenwerking. “Er waait duidelijk een nieuwe wind bij POM Limburg. De instelling heeft resoluut gekozen voor een directe, bedrijfsgerichte werking met projecten en platformen die rechtstreeks bedrijven moeten aanspreken en hen in staat stellen te versnellen. In die zin zie ik POM Limburg als een natuurlijke partner, omdat wij met Made In Limburg omzeggens alle Limburgse bedrijven dagelijks samen brengen. Het is logische plaats om het provinciale economische beleid bij die doelgroep te brengen.”
Voila. Dat is gesproken!