SBB heeft heel wat te vertellen. “Zo zijn we uiteraard gekend voor onze activiteiten in accountancy en fiscaliteit, maar daarnaast is onze dienstverlening doorheen de jaren nog véél verder uitgebreid”, aldus Nelissen. “We verstrekken bijvoorbeeld ook advies, bekijken klantendossiers op juridisch vlak of helpen mee om omgevingsvergunningen klaar te stomen… Het doel is dan ook om een volledige ‘one stop shop’ te vormen en voor de ondernemers een écht vertrouwenspersoon te zijn.”
De keuze om een partnership aan te gaan met de 7 regio’s van Made In, is niet toevallig: “We hebben de afgelopen jaren al een aantal marketingacties via dit platform gedaan, zoals bannering en partnermailings”, legt Bart Nelissen uit. “Zo zijn we goed vertrouwd geraakt met het medium. En de resultaten waren telkens bijzonder positief: zowel de feedback van de lezers als de reacties van onze eigen medewerkers, waren een goede indicatie om een stapje verder te gaan in het partnership. Het is duidelijk dat het publiek van Made In sterk overeenkomt met onze voornaamste doelgroep: de ambitieuze KMO’s.”
SBB verbindt zich meteen voor 2 jaar aan ons platform. “We gaan in de eerste plaats vertellen wat er allemaal beweegt in ons bedrijf”, aldus nog Bart Nelissen. “Hoe we de rol van ondernemerscoach, begeleider en adviespartner in de praktijk brengen. Daarnaast zullen we nieuws melden uit ons uitgebreid kantorennet, af en toe een overname aankondigen, enzovoort. Uiteraard gaat we tevens nieuwigheden in ons aanbod in de kijker zetten. Denk bijvoorbeeld aan onze tak voor business-support, waarin we onder meer vragen van ondernemers rond het fintech-gebeuren, zoals IT, ERP, CRM, tools, enzovoort, met ons expertenteam zullen beantwoorden.”
Tot slot wil SBB ook de algemene fiscale actualiteit opvolgen. “We zitten op de eerste rij om alle veranderingen in wetgeving en andere regelgeving te vernemen. We zullen dan ook niet nalaten om ondernemers gedegen te informeren, en hen te voeden met nuttige tips en andere wetenswaardigheden om hun business beter en efficiënter te kunnen runnen. Zo stellen we onze expertise maximaal ten dienste van de ondernemers, en dat allemaal met Made In als ideaal doorgeefluik…”