Made In Limburg maakt deel uit van een platform dat intussen 7 regio’s in Vlaanderen omvat. Met onze dagelijkse, regionale, economische berichtgeving zijn we in 10 jaar tijd uitgegroeid tot de grootste b2b-community van Vlaanderen met 785.000 bezoekers per maand. Om al onze fans een optimale online nieuwsbeleving te bezorgen, lanceert moederbedrijf Mediahuis nu made-in.be. Aan de hand van een eigen profiel kunnen de lezers nu hun favoriete regio’s, gemeentes, bedrijven, personen, dossiers en sectoren volgen. Ze kunnen ook aangeven welke nieuwsbrieven ze graag willen ontvangen.
Made in Limburg wordt tevens uitgebouwd als een echte tool die ingezet kan worden om zaken te doen en te prospecteren. We geven lijstjes van alle starters, faillissementen, bedrijfspanden die te koop zijn, interessante jobs, achtergronddossiers, sectorgerelateerde weetjes, enzovoort. Uiteraard blijft het dagelijkse regionale nieuws de absolute focus. Om je eigen profiel aan te maken en alles gesegmenteerd te lezen, moet je gewoon even klikken op deze link.
Hoofdredacteur Ivo Vandekerckhove: “Made In heeft oog voor groei en innovatie bij bedrijven, moedigt onderlinge felicitaties aan en zet de motoren van onze economie op een positieve manier in de kijker. Op die manier representeert onze berichtgeving de ondernemerswereld in de regio. Van starters tot gevestigde waarden, vanuit verscheidene sectoren en met een brede waaier aan interesses. Wij begrijpen de lezers én hun leefwereld. Daarom verbeteren we continu onze nieuwsstromen en –kanalen zodat zij op een ongecompliceerde manier nieuws kunnen consumeren, begrijpen en delen.”