Om het grote publiek te laten kennismaken met hun lokale ondernemers, stelt een reizende tentoonstelling 90 inspirerende verhalen voor. Tot 27 maart is het circus te gast in Genk (met Wearable Stories en Ecobello), daarna is Hasselt aan de beurt, met Mucho Gusto en 100.000 Hemden.
De installatie is een initiatief van het Agentschap Innoveren en Ondernemen (VLAIO). Het doel is om ondernemerschap in de kijker te plaatsen. Zowel grotere als kleinere ambachtelijke entrepreneurs worden opgenomen in de 90 portretten die getoond worden. In elke stad worden de lokale gezichten extra in de kijker gezet. De campagne belicht de grotere, maar zeker ook de kleinere ambachtelijke entrepreneurs. De boodschap luidt dat ondernemers niet alleen een economische impact hebben op de maatschappij. Naast het creëren van waarde en jobs, brengen ze mensen samen en maken ze producten en diensten die ons allemaal het leven makkelijker maken. Ze geven terug aan de maatschappij, aldus de conclusie van de installatie die je 24u/24 kunt bezoeken, dus zelfs als het donker is.
Na eerdere steden in Vlaanderen, zijn nu Genk en Hasselt aan de beurt. Tot 27 maart staat de expositie op het Stadsplein, waar de verhalen te horen zijn van onder meer Wearable Stories en Ecobello. Na de verhuizing naar Hasselt, op 1 april, kan je op het Molenpoortplein kijken en luisteren naar getuigenissen zoals die van Mucho Gusto en 100.000 Hemden. Op 6 april worden de tenten opgedoekt en trekt de karavaan naar de volgende bestemming.