Monique Aerdts en Peter Smeets zetten in Dilsen een splinternieuw bedrijf neer om van hieruit hun eigen lijnen van cosmetica-producten wereldwijd te verdelen. Daarmee valoriseren ze 30 jaar ervaring in de branche tot een eigen onderneming, die Craith Lab wordt gedoopt.
Het is op basis van nieuwe inzichten in de epi-genetica dat Monique Aerdts de schoonheidsproducten heeft ontwikkeld. Samen met Peter Smeets, CEO van Eurotrade Cosmetics, staat ze in voor de productie en verdeling. “We zijn ons volop aan het richten op de Belgische, Nederlandse en Duitse markt en andere landen volgen”, vertelt Monique. “Het doel is om schoonheidsspecialisten over de hele wereld met de allerbeste producten kennis te laten maken.”
Craith Lab lanceert in eerste instantie drie cosmeticalijnen: de Blue Line, de Black Line en de Gold Line, telkens voor een specifieke doelgroep. Als aanvulling heeft het startend bedrijf ook een innovatief gamma van voedingssupplementen ontwikkeld dat onder hetzelfde label in de markt wordt gezet.