Digitaal is het nieuwe normaal… Door corona gaat het crescendo bij de digitale creatievelingen van Creatic. “De aanvragen van KMO’s om hen online te doen groeien, stromen aardig binnen”, stelt Rob Cuijvers. “We hebben meer mensen nodig en investeren daarom in verdere uitbreiding.”
Net nu er veel collega’s van thuis werken, ziet Creatic de tijd rijp om het gebouw aan te pakken. Ook al verhuisde het team pas vorig jaar naar deze nieuwbouw. “We zijn ervan overtuigd dat ook na de pandemie de vraag naar het creëren van online beleving zal toenemen”, aldus Cuijvers. “We spelen in op de ambitie om ons team binnen enkele jaren te verdubbelen.”
En er is nog een bijkomend aspect aan deze uitbreiding. “De limieten van telewerken beginnen zich duidelijker af te tekenen. We zijn een team dat motivatie haalt uit samenwerking en persoonlijke connectie. De creativiteit wordt gestimuleerd door de onderlinge nabijheid. Dat stukje magie willen we in gang zetten in ons nieuwe kantoor. Zo bestaat de uitbreiding uit een bar en een Creatic Lounge, die dienst doet als een multifunctionele werkruimte met tal van presentatiemogelijkheden. Allemaal troeven die de warmte van onze thuisbasis vergroten. Want zelfs in digitale producten draait het nog altijd om mensen…”