Ariadna, het netwerk voor vrouwelijke professionals, heeft zonet 5 kaarsjes op de gâteau uitgeblazen. De bestuursleden vinden de tijd rijp om de club in een nieuw kleedje te steken: een nieuw logo, nieuwe website en netwerkactiviteiten in het kader van een jaarthema, zijn de belangrijkste wijzigingen.
Het netwerk is in deze 5 jaar uitgegroeid tot en diverse groep van ambitieuze vrouwen die professioneel actief zijn in tal van sectoren. “Na vijf jaar staat Ariadna stevig in de schoenen en leek het ons een goed moment om een vernieuwingsactie door te voeren”, zegt voorzitter Inke Dedecker. “We kozen voor een nieuw logo en een nieuwe website, waarbij wij onze missie en onze activiteiten duidelijk in de kijker zetten.”
Maar ook op inhoudelijk vlak wordt het geweer van schouder veranderd. “We kiezen er vanaf nu voor om te werken met jaarthema’s”, aldus Inke Dedecker (foto). “De netwerkactiviteiten die we organiseren, zullen steeds in het kader van dit thema passen.” Dit jaar is het thema ‘verbondenheid’. “Straffe madammen hebben af en toe nood aan een goede, oprechte babbel, en dan liefst nog met gelijkgestemde zielen. Op die verbondenheid en op verbondenheid in een ruimer geheel willen we dit jaar inzetten. Bovendien organiseren we onze events vanaf nu steeds op een andere locatie, zodat elke Ariadna-activiteit een echte beleving wordt.”
Het bestuur heeft trouwens nog 2 nieuwe leden mogen verwelkomen: Sandra Vandoren is partner bij RCA en Katrien Willoqué is Senior Tax Manager bij Deloitte. “Met ons nieuwe team zijn we helemaal klaar voor een volgend hoofdstuk in het Ariadna-verhaal”, besluit Inke Dedecker.