Een aantal prominente Limburgse bedrijven hebben een nieuw business-platform opgericht om via de autosport aan marketing te doen. Op een event in de showroom van Glas Ceyssens Group leerden ze elkaar kennen rondom de nieuwe wagen van het GL Racing Team.
Door deel te nemen aan het platform willen de bedrijven vooral hun naambekendheid vergroten. Dit zal gebeuren door promotie op sociale media, visibiliteit tijdens de races, netwerkevents en vooral dankzij de exclusieve samenwerking met “een zeer bekend tv-programma”.
Tegelijk sponsoren ze het GL Racing Team van Geert Lagrange, zaakvoerder van Lagrange Vloeren in Pelt. Het is zijn zoon Niels Lagrange die aan het stuur van de racewagen zit. Aangezien hij vorig jaar erg succesvol was, wordt via de businessclub extra geïnvesteerd om de sportieve ambities naar boven bij te stellen.
De voorstelling van de bolide vond eerder deze week plaats in de showroom, of beter showhouse, van Glas Ceyssens Group in Heusden-Zolder. Daar konden de deelnemende bedrijven al meteen elkaar leren kennen en ook onderling de zakelijke contacten intensifiëren.