Mireille is een full-service industriële wasserij die bedrijven ondersteunt met een breed aanbod van diensten. Naast de klassieke reiniging van textiel, wordt er ook nieuwe kleding verkocht, is er een eigen atelier voor maatwerk en herstellingen, en beschikt het bedrijf over een eigen ophaal- en leveringsdienst.
Na een aanbestedingsprocedure is Mireille als winnaar uit de bus gekomen voor het totale servicepakket bij Brussels Airlines Maintenance & Engineering. Het houdt in dat Mireille weldra aan alle medewerkers nieuwe werkkledij zal bezorgen, zoals een broek, t-shirt, sweater, softshell, winter- en regenkledij. Dit allemaal voorzien van het Brussels Airlines-logo, aangebracht in het atelier van Mireille.
De opdracht bestaat niet alleen uit de levering en het wassen van alle kledij, maar ook de herstelling en vervanging wanneer noodzakelijk. Het bedrijf uit Heusden-Zolder heeft voor de klanten een webshop gebouwd, waar nieuwe stuks op kunnen besteld worden en de rotatie van de wasbeurten kan opgevolgd worden.
Bij de voorstelling van de nieuwe kledij, eind vorige week in Brussel, waren de medewerkers aangenaam verrast. En ook bij Mireille zijn ze in hun nopjes: “We zijn bijzonder trots op deze samenwerking”, aldus de bedrijfsleiding. “Het is nu aan ons om ervoor te zorgen dat het team van Maintenance & Engineering van Brussels Airlines altijd comfortabel en professioneel gekleed aan de slag kan.”