De Hasseltse ondernemer Jelle Wierdsma richtte Groeimakers op in 2019, en bouwde de afgelopen jaren een team uit van 8 medewerkers. Het bedrijf levert advies, opleidingen en ondersteuning op vlak van digitale marketing, met – zoals de naam doet vermoeden – een duidelijke focus op ‘groeiresultaten’ voor de klanten.
“Ondanks het succes van de laatste jaren, heeft Groeimakers besloten een andere weg in te slaan, en dit in een nieuw jasje en onder een volledig andere naam”, stelt Wierdsma. “Wie online op zoek gaat naar Groeimakers, zal voortaan uitkomen bij een nieuwe entiteit: Miles & Mates, digital done differently. We gaan daarbij uit van de kracht die we in de afgelopen jaren hebben ontwikkeld. Want eerlijk, toen we in 2019 aan ons avontuur begonnen, wisten we nog niet waar onze focus en x-factor zou liggen. Intussen hebben we meer dan 150 bedrijven mogen begeleiden en ondersteunen, en weten we dat onze sterkte ligt in onze strategische betrokkenheid, no-nonsense partnerships en doorgedreven kennisdeling. Duurzame groeicijfers “maak” je niet, die cultiveer je met liefde, aandacht, geduld, leergierigheid en oog voor mens en merk.”
“Er verandert met deze naamsverandering intrinsiek niets aan onze dienstverlening, maar wél aan onze ambitie”, aldus nog Wierdsma. “De huidige groeitrend willen we de komende jaren absoluut doorzetten. Ik ben trots en tevreden met onze resultaten tot hiertoe, maar maak geen geheim van onze plannen om onze capaciteit de komende jaren nog eens te verdubbelen.”