Het is in feite Caroline Degeyter van CDKN die de 3 pop-ups in Hasselt, Sint-Truiden en Kortrijk zal openen en daarin een shop-in-shop voorziet voor de cadeautjes van Mamzel. Daarmee komt CDKN (wat staat voor ‘cadeauken’) op een totaal van 7 vestigingen, inclusief de ‘vaste’ winkels in Sint-Niklaas, Ninove, Wijnegem en Gent. Voor Mamzel staat de teller in de komende eindejaarsperiode op 4, aangezien de e-commercespeler ook 1 fysieke vestiging heeft, met name in Diest. (Het magazijn en de administratie bevinden zich in Lummen).
“De combinatie tussen fysieke verkooppunten en e-commerce is ideaal”, vindt Kim Severy. “Zeker in de eindejaarsperiode, maar ook daarbuiten, blijven klanten zoeken naar verbinding en beleving. Met Mamzel opende ik eerder al pop-up winkels: het is ideaal om dicht bij de klanten te staan en toch niet te moeten investeren in een tweede permanente locatie. Door samen te werken met CDKN is het voor ons beiden efficiënter en rendabeler. Ik geloof in de kracht van verbinding, elkaar sterker maken. Dat is exact wat we nu doen.”