Na een presentatie aan de jury, werden in diverse categorieën de beste e-commercespelers in de bloemetjes gezet. Daarbij was geen Limburgs bedrijf. Er werden echter ook heel wat awards toegekend na de stemming van 18.000 klanten die de diverse webwinkels frequent bezoeken. En daar was het wel ‘Limburg Boven’. In de categorie Becom Diamond Award, waarin de scores van alle categorieën worden opgeteld, en dus als dé hoofdprijs mag beschouwd worden, kwam het Lummense cadeautjesbedrijf Mamzel als winnaar uit de bus. Op zich geen verrassing, want Kim Severy is intussen een vertrouwd gezicht op het podium van de Becom Awards. Voor het derde jaar op rij mag Mamzel zich de beste van België noemen.
In twee andere categorieën gingen er ook Limburgse ondernemingen met een trofee naar huis. Zo mag Drankenshop Broekmans uit Heusden-Zolder zich de nieuwe Logistic Champion noemen, een schouderklopje voor de snelle, correcte en betaalbare leveringen van hun e-commercebestellingen.
Tot slot mocht ook JBC nog een onderscheiding bij in de kast schuiven. Zij werden tot winnaar uitgeroepen van de categorie Sustainability, en dit als beloning voor de inspanningen qua duurzaamheid in het hele online proces.