Made in Limburg start op vrijdag 2 oktober met het plaatsen van economische nieuwsberichten op tv-schermen in Limburgse bedrijven, overheidsgebouwen en horecazaken. Dit kadert in een overeenkomst die begin dit jaar werd afgesloten met iChannel. Dit Limburgse bedrijf exploiteert tv-schermen over heel Vlaanderen, met de focus op Limburg en Vlaams Brabant.
“Het algemene en regionale nieuws van de krant is al sedert begin mei te zien op deze schermen,” zegt Johnny Put, Field Manager bij Het Belang van Limburg. “Dit aanbod wordt nu ook uitgebreid met economisch nieuws.” Wouter Vanlee, Key Account Manager bij Made in Limburg is blij met deze uitbreiding: “Dit is een fijne aanvulling op het huidige aanbod van Made in Limburg online en in de krant.”
Content Manager Ronny Joris en sales-verantwoordelijke Gert Withofs van iChannel: “We rollen dit project stelselmatig uit. We beginnen bij Corda Campus Hasselt, MAN vrachtwagens, Limelco, ANL Plastics en nog een aantal bedrijven. Daarnaast zullen deze berichten ook te zien zijn op schermen in Shopping 1 in Genk, Stayen, bij Lommel United, ziekenhuizen en om en bij de 100 horecazaken.” Volgens de meest recente onderzoekscijfers kijken dagelijks omstreeks 50.000 mensen naar deze tv-schermen.