The Joe Rogan Experience heeft 14 miljoen volgers en in totaal zo’n 2,2 miljard views. De presentator Joe Rogan is intussen een echte celebrity, die als influencer een commerciële goudmijn kan aanboren. Toen hij bij een bezoek aan België toevallig werd vervoerd door een student-chauffeur van Troom, was hij zodanig onder de indruk dat hij de Limburgse start-up zopas vermeldde in één van zijn uitzendingen. (zie video hieronder)
“De reacties zijn fenomenaal”, lacht Mathia Palaia. “We krijgen nu aanvragen binnen uit New Dehli, Buenos Aires en Reykjavik. Gewoon met de vraag of wij een privéchauffeur kunnen leveren om de klant naar een feestje of zakelijke meeting te brengen. Hoe zot is dat?”
Troom overweegt zelfs om het ijzer te smeden als het heet is en een nieuwe vestiging op te starten in de VS. “Zaterdag (op 1 april…) vlieg ik naar ginds om de mogelijkheden qua wetgeving enzo te bekijken”, aldus Palaia. “En ik neem een doos pralines mee voor Joe Rogan, want dat heeft hij wel verdiend!”