Kent u ze nog, de zegeltjes van Valois? Het merk is meer dan 40 jaar dé referentie geweest voor regionale handelaars en hun klanten. Wie de spaarkaart van Valois vol had, kon van kortingen genieten. Zelfs toen de formule op haar einde liep, had Valois nog altijd meer dan 150.000 actieve primaire klanten en 100.000 secundaire klanten die meespaarden voor de zegels.
En nu wordt Valois dus nieuw leven ingeblazen. Nog wel door Limburger Philip Gielkens, die eerder ook al Artis Historia vanonder het stof haalde. “Met een merkherkenning van meer dan 89% bij de 30-plussers is Valois mooi geplaatst om snel verder te groeien, zowel in Vlaanderen, Brussel als Wallonië,” zegt hij. “We hebben gemerkt dat er een grote vraag is naar loyaltykaarten bij lokale handelaars. Valois zal nu dus gelanceerd worden met een digitale spaarkaart.”
De nieuwe kaarten van Valois zullen vanaf dit najaar beschikbaar zijn. Daarnaast zal er op regelmatige tijdstippen een Valois-magazine verschijnen bij de dagbladhandelaar.