Het is naar aanleiding van hun 10-jarig bestaan dat Jan en Maarten in hun pen zijn gekropen. De verjaardag vieren ze met een eigen boek: Liefde_bedrijven. “In deze publicatie brengen we alles samen wat we de afgelopen jaren hebben geleerd én in de praktijk hebben gebracht”, aldus zaakvoerders. En dat is wel wat… “We hebben het geluk gehad om op tien jaar tijd voor heel veel mooie bedrijven te werken. Voornamelijk kmo’s en familiebedrijven. Het valt ons daarbij op dat marketing soms te moeilijk wordt gemaakt. Dat zaakvoerders en marketingmanagers het lastig hebben om de juiste keuzes te maken. Daar willen we met dit boek verandering in brengen. Op een toegankelijke manier. De bedoeling is dat ze de ‘love handles’ in handen krijgen om van hun bedrijf een liefde-bedrijf te maken. Een onderneming waar klanten en sollicitanten makkelijk verliefd op kunnen worden. Want als je daarin slaagt, heb je een enorm concurrentieel voordeel. Een theorie die we al 10 jaar succesvol in de praktijk brengen.”
Citytrip en eigen bier
Naast hun eigen boek is er nog reden om te vieren. “We zijn dit jaar doorgegroeid tot een bureau van 40 man en vrouw sterk. Eind 2021 en begin 2022 verwelkomden we nog een tiental nieuwe collega’s, meteen onze grootste groeispurt tot nu toe. Zij mogen meteen meegenieten van de feestelijkheden. Er staat alvast een citytrip met alle collega’s op de agenda en een groot event voor klanten in het najaar. En intussen blijven we ambitieus timmeren aan de weg van kwalitatieve groei. Op naar de volgende 10 jaar!”
Liefde… Bedrijven! Jarig bureau brengt boek naar buiten
Niet toevallig op Valentijnsdag brengt het Hasseltse communicatiebureau Expliciet een boek over liefde naar buiten. Meer specifiek geven oprichters en zaakvoerders Jan Martens en Maarten Princen een inkijk op de vraagstukken die ze in de afgelopen 10 jaar door Limburgse bedrijven kregen voorgeschoteld.
14 februari, 2022