Schermafbeelding 2025-01-10 om 10.04.26

Liedje maken om vastgoed aan te prijzen

Hoe kan je eruit springen om de verkoop van een vastgoedproject te stimuleren? Het Limburgse bedrijf Columbus Management heeft een lied gecomponeerd dat de kwaliteiten van het pand op lyrische wijze in de kijker zet. Uniek.

“Vastgoed is emotie”, weet Luc Van Esch van Columbus Management, die in Bolderberg zijn eigen woning met alle bijgebouwen te koop zet. “Daarom hebben we een revolutionaire manier geïntroduceerd om vastgoed te presenteren. We hebben een songtekst op maat gecomponeerd die de essentie en charme van het huis tot leven brengt.” (zie video onderaan)

Van Esch heeft de ambitie om van zijn stunt een vast gegeven in de sector te maken. “Het is een creatieve formule die vastgoedmarketing naar een nieuw niveau tilt. In plaats van een standaard rondleiding nemen we potentiële kopers mee op een emotionele reis, door middel van een meeslepend promofilmpje waarin de woning synchroon wordt voorgesteld met een pakkende melodie en poëtische lyrics.”

Domo Vastgoed uit Hasselt, makelaar van dit project, is alvast overtuigd en zal de formule ook in de toekomst hanteren.