Na een geheimzinnige teasercampagne is de kogel nu door de kerk. Steps Real Estate, de projectontwikkelaar uit Hasselt, wordt Laud. Daarmee komt een einde aan de speculatie die er was toen de Hasselaren kennismaakten met een imposant 3D-kunstwerk en allerlei verborgen boodschappen die hintten op een nieuwe speler in de vastgoedmarkt. Nu komt de aap uit de mouw: Steps Real Estate bekent dat zij achter de kunstzinnige campagne zaten.
“Voortaan gaan wij als Laud verder”, onthult Christopher Kumpen. “Via deze rebranding willen we de klemtoon nóg meer leggen op onze klinkende visie op vastgoed. En die is ‘luid’, zeg maar oorverdovend: innovatieve woonconcepten met een focus op kwaliteit, vernieuwing en duurzaamheid.”
Nieuwe voorgevel
Laud bouwt daarmee verder op de stevige fundamenten die Steps Real Estate achterliet, maar investeerde tegelijk in een nieuwe voorgevel. Katrien Matterne legt uit: “Naast onze nieuwe naam ondergingen we een volledige rebranding. Een nieuw logo, huisstijl en een website die het Laud-gevoel moeten uitdagen en de boodschap versterken dat vastgoedontwikkeling voor ons te maken heeft met dromen, met kwaliteit van leven en met een mooi rendement op een investering. Kwaliteit van leven, daar gaat het om, en daar wil Laud aan meehelpen, voor de komende generaties.”