Kingfisher marketing

Kingfisher marketing verlengt partnerschap met Made in Limburg

Er zijn nog zekerheden in het leven. Ook in 2023 is Kingfisher marketing partner van Made in Limburg! Bestuurder Tamara Bergmans tekende onlangs het contract. Het is al het vijfde jaar op rij dat het marketing- en communicatiebureau uit Genk met Made in Limburg samenwerkt. Tot ieders tevredenheid!

“Limburgse ondernemers op de kaart zetten met marketing en communicatie is het allerbelangrijkste voor ons”, vertelt bestuurder Tamara Bergmans. “De visibiliteit die deze samenwerking ons biedt, willen we daarom doortrekken in 2023.” Limburgse bedrijven kunnen Kingfisher marketing dus ook volgend jaar tegenkomen op de kanalen van Made in Limburg.

“Limburgse bedrijven en ondernemers op de kaart zetten met marketing en communicatie, dat blijft ons doel.”

Tamara Bergmans, bestuurder Kingfisher marketing.

Toegevoegde waarde
Voor het vijfde jaar op rij is Kingfisher marketing één van de acht partners van Made in Limburg. Dat partnerschap gaat gepaard met verschillende voordelen en opportuniteiten om als bedrijf in de spotlight te staan. Tamara: “Ik geloof in de kanalen van Made in en de toegevoegde waarde van deze samenwerking. Made in Limburg blijft immers de nummer één nieuwssite voor beslissingsnemers in onze regio.”

Het partnerschap belooft naast de zichtbaarheid op de kanalen van Made in ook een regelmatige plaatsing op externe nieuwssites. Tamara: “De lezers van Made in zoeken ook op andere, externe kanalen naar relevant sectornieuws. Het is fijn om onze expertise te kunnen delen met de juiste doelgroep.”

“We geloven in de kracht van de kanalen van Made in Limburg. Ze bieden een toegevoegde waarde voor ons.”

Tamara Bergmans, bestuurder Kingfisher marketing.

Toekomstperspectief
Ondanks de woelige tijden voor ondernemers kijkt Kingfisher marketing positief naar de toekomst. “Ook het afgelopen jaar, in economisch uitdagende tijden, bleven bedrijven investeren in marketing en communicatie,” aldus Tamara. “De sector staat nooit stil. Er komen continu trends en veranderingen bij. Doordat we bij Kingfisher marketing inspelen op die nieuwigheden, kunnen klanten blijven rekenen op optimale ondersteuning. Bij ons vinden ze de verschillende marketingdisciplines zoals copywriting, social media/online expertise, marketingstrategie, grafisch design etc onder één dak. Als bedrijf moet je zelf al een behoorlijk groot marketingteam hebben om dit niveau te halen.”
En de content van volgend jaar? Daar heeft het bureau alvast over nagedacht. “Onze missie is om de Limburgse ondernemers te informeren, inspireren én activeren met onze expertise. Maar we willen ook opvallen tussen de andere artikels. Dat doen we met out-of-the-box content en banners met een hoek af.”

“De aanpak voor volgend jaar? Out-of-the-box content en banners met een hoek af.”

Tamara Bergmans, bestuurder Kingfisher marketing.