“Terwijl branding en communicatie bedoeld zijn om je merk sterker te maken, is klantbeleving bedoeld om je merk waar te maken”, stelt Katlijn Voordeckers. “Maar klantbeleving is één ding, het is pas als je voor een top-beleving gaat, dat je ook een echte meerwaarde creëert. En daar wil ik ondernemers graag mee helpen in dit nieuwe boek (uitgegeven bij Lannoo Campus, nu verkrijgbaar in de boekhandel).”
Ze verklaart zich nader: “Kleinere merken kunnen inzetten op klantbeleving door persoonlijke aspecten te integreren, maar laten ook veel kansen liggen door niet voldoende op het digitale luik in te zetten. Terwijl ze hun digitaliteit persoonlijker zouden kunnen maken, zouden ze hun persoonlijke contact digitaler kunnen maken. Phygital ondernemen vormt dan ook het kader van dit boek. Ook als kleinere ondernemer kun je op jouw authentieke, eigen manier een top-ondernemer zijn, door (de fysieke en digitale) voorbeelden van groeiende bedrijven toe te passen.”
De komende maanden organiseert Katlijn ook nog verschillende opleidingen, brainstormsessies en webinars over dit topic, waarvan een eerste op 4 mei.