Het is al voor de derde keer dat JBC een tijdelijke Local Market opent in zowel de fysieke als online winkels. Deze editie staat in het teken van vrouwelijk ondernemerschap en zet 8 creatieve dames in de kijker. Ze hebben samen met JBC een reeks van unieke producten ontwikkeld, die nationaal gepromoot worden.
“Veel van onze klanten zijn vrouwen die elke dag goochelen met gezin, werk en vrije tijd”, zegt Ann Claes, Chief Buying Officer van JBC. “We helpen hen niet alleen aan de geschikte outfits om moeiteloos te schakelen tussen die rollen. We ontzorgen hen ook graag met tips, inspiratie en cadeautjes om structuur of een momentje me-time te brengen. JBC is een organisatie waar vrouwen alle kansen krijgen, het was dan ook een plezier om samen te werken met andere merken waar die cultuur ook heerst.”
De 4 Limburgse ondernemers die voor Local Market @ JBC werden geselecteerd zijn:
– Stephanie Hauben van SuccesPlanner uit Bilzen. De jaarplanner, ontworpen in samenwerking met JBC, helpt om je tijd bewuster in te delen en doelen waar te maken op een behapbare en duurzame manier. Met de familieplanner giet je de weekplanning van alle gezinsleden in een mooi overzicht.
– Caroline Rigo heeft met i.am.klean een vegan, minerale make-upcollectie op de markt gebracht die dient voor een gezonde, frisse look. In samenwerking met JBC ontwikkelde het kersverse Hasseltse make-upmerk een exclusieve oog-, lip- en huidbox.
– Sanne van Petit Pourri (Riemst) maakt handgemaakte strijkpatches, simpel qua design, krachtig van boodschap. Een reminder nodig dat je je hart moet volgen? Strijk een hartje op je mouw, zakdoek of onderbroek…
– De messing oorbellen van de Zonhovense Annika Jackers geven elke outfit een upgrade. Ze zijn vanaf 5 maart te vinden bij JBC.
Daarnaast zullen er producten gepromoot worden van 4 andere vrouwelijke ondernemers, afkomstig uit alle windstreken. Gezien het weldra Internationale Vrouwendag is: laat u maar eens goed gaan!