Senne Drieghe kopie

Itzu en Mise en Place brengen weer leven in de brouwerij

Het uitzendkantoor Itzu Jobs (onderdeel van de HR- en facilitaire dienstengroep Itzu) en het uitzendkantoor Mise en Place, gespecialiseerd in horeca- en hospitalityprofielen, bundelen hun krachten via een strategische samenwerking. Dankzij dit partnership met Itzu Jobs wil Mise en Place zijn positie op de Belgische markt versterken en verderbouwen aan de groei.

Mise en Place startte in 1994 zijn uitzendactiviteiten in Maastricht en is ondertussen uitgegroeid tot een nationale referentie voor personeel in hospitality en events. Het bedrijf heeft inmiddels 8 vestigingen in België (waaronder Hasselt) en koestert de ambitie om binnen 2 jaar over een kantorennetwerk in het hele land te beschikken.

Senne Drieghe, Algemeen Directeur van Mise en Place België (foto), slaat nu de handen in elkaar met Koen Janssen, CEO van Itzu Jobs. Samen gaan ze de Belgische markt voorzien van tijdelijk, getraind horecapersoneel. “We hechten allebei veel belang aan een mensgerichte aanpak en samenwerking”, stellen ze. “Dit gemeenschappelijke DNA, aangevuld met de jarenlange expertise in de horecasector van Mise en Place en de sterke financiële stabiliteit van Itzu, vormen de basis van onze strategische samenwerking.” (De financiële zekerheid die Itzu biedt is belangrijk voor Mise en Place aangezien het moederbedrijf in Nederland vorig jaar in april de boeken moest neerleggen nadat corona de omzet van 80 miljoen reduceerde naar… 0.)

“We kijken samen met een mooi perspectief naar de toekomst”, aldus Drieghe en Janssen. “Alle factoren om er een succesverhaal van te maken zijn aanwezig. We zijn ervan overtuigd dat we dankzij dit kersverse partnership de horeca- en hospitalitysector kunnen ondersteunen in de uitdagingen die hen te wachten staat de komende maanden en jaren.”